Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Mára a marketingkommunikációs ágazat kétszer olyan gyorsan növekszik az Európai Unióban, mint a gazdaság egésze. Ez az arány az USA-ban két és félszeres – mondta Levendel Ádám, a Magyar Reklámszövetség elnöke a XIV. Országos Reklámkonferencián kedden Egerben.
Magyarországon, a 16 ezer milliárd forint értékű nemzetgazdaságból, mintegy 300 milliárd forintot képvisel az ágazat. A gazdaság egyre többet költ marketingre, ugyanis a fejlett országokban túlsúlyba kerültek a szolgáltatások, ezek megismertetése pedig mindig több médiafelületet igényel, mint az áruk bevezetése - tette hozzá a szakember.
Az elnök elmondta, hogy a 300 milliárdos hazai piacon belül médiareklámra 170-180 milliárd forintot költenek a hirdetők. A legkapósabb, legkönnyebben eladható a televíziós, illetve a nyomtatott sajtóban megjelenő reklám, ugyanakkor a legdinamikusabban az internetes, illetve a közterületi hirdetések piaca növekszik, és egyre nagyobb teret hódít a direkt marketing – fejtette ki Levendel. Úgy vélte, hogy a marketingkommunikáció az egyik vezető iparággá vált a fejlett országokban.
Megjegyezte, hogy csak ezen a nyáron több marketingkommunikációs szakembert bocsátottak ki a hazai felsőoktatási intézmények, mint 1900-tól a rendszerváltásig együttvéve.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.