Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az ír Ryanair légitársaság távolsági járatokra is át kívánja ültetni a diszkont üzleti modellt egy leányvállalat alapításával. A légitársaság 2010-ben "kapna szárnyra" öt vagy hat amerikai célállomásra Európából - közölte Michael O'Leary, a Ryanair alapítója a brit Flight International szaklap internetes kiadásának.
A vállalat az anyavállalattól függetlenül működik majd és körülbelül 50 Airbus A350 vagy Boeing 787 gépből álló flottája lesz.
A Ryanair járathálózatába tartozó 23 európai reptérről tíz eurós induló jegyárral lehet majd eljutni az olyan viszonylag kisebb amerikai repterekre, mint például Baltimore, Providence und New York Long Island. A Ryanair által megnevezett jegyárak nem tartalmazzák az adókat és az illetékeket. O'Leary magas bevételre számít ételek, italok, adómentes termékek, valamint szórakoztató programok értékesítésétől a járatokon.
A távolsági járatok indításának terve független az Aer Lingus megvásárlásának tervétől, amely egyszer már kudarcba fulladt. Januárban a Ryanair még egyértelműen cáfolta, hogy foglalkozna távolsági járatok indításának gondolatával. Szóvivője úgy nyilatkozott, hogy a diszkont üzleti modell nem alkalmazható távolsági járatokra - megerősítve versenytársai véleményét.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Megváltozhatott az ukrán elnök álláspontja Trump és Putyin alaszkai találkozója előtt.
A külügyminiszter telefonon Denisz Manturovnak elmondta: a háborúnak a tárgyalóasztalnál van megoldása.