Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) áttekinti a MÁV Zrt. javaslatait a 2008-as évre vonatkozó menetrendi koncepcióról, a végső döntést még további egyeztetések előzik meg - közölte a tárca kedden közleményben.
Az Index internetes portál kedden azt írta, hogy minden eddiginél durvább leépítésre lehet számítani a MÁV-nál. Szerintük a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) keddi döntésének kiszivárogtatott egyik alternatívája az, hogy a vasúttársaság az összes mellékvonalat bezárná, és érezhetően visszavenne a fővonalak járatainak számából is.
A gazdasági tárca tájékoztatásában rámutat: a MÁV Zrt.-től a 2008-as évre vonatkozó menetrendi koncepció javaslatokat úgy kérte be, hogy azok feleljenek meg a konvergencia program kereteinek is. A GKM közölte, hogy céljuk - a kormány reform-progjamjával összhangban - a hatékony, költségtakarékos, minőségi szolgáltatást nyújtó vasúti közlekedés biztosítása.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?