Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Médiakampányt indított az energiatudatosság és -takarékosság javítására a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium hétfőn.
A televízióban, interneten, óriásplakátokon, és az írott sajtóban megjelenő hirdetések konkrét tippeket adnak az otthoni energiaköltségek csökkentésére. Rácz Krisztina, a GKM kommunikációs főosztályvezetője szerint az ország 3,5 millió lakásából 3 millió rossz energetikai besorolás alá esik, amit javítani lehet nyílászáró-cserével, illetve a falak utólagos szigetelésével is. A reklámok felhívják a figyelmet egyebek között arra is, hogy a radiátorok szabályozhatóvá tételével 12-18 százaléknyi energiát takaríthatunk meg. Ahogy olyan hétköznapi apróságnak tűnő megtakarítási lehetőségekre is, mint az energiatakarékos izzók használata, amelyek negyedannyit fogyasztanak áramból a hagyományos égőkhöz képest. Az Energiatippek a tárca honlapján (www.gkm.gov.hu) olvashatók. A május végéig tartó akció 170 millió forintba kerül.
URLguru |
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?