Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Június elején aláírják a Mura-híd kivitelezői szerződését, miután elfogadták a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. igazgatóságának javaslatát, hogy a zágrábi székhelyű Hidroelektra Niskogradnija építőipari cég építse meg a Letenye és Gorican közötti magyar-horvát határon lévő Mura-hídat – közölte Béni Gyöngyi, a NIF szóvivője.
Az M7-es épülő völgyhídja. Egy év múlva végig ér © PLT |
A legalacsonyabb, csaknem 8 millió eurós árajánlatot a horvát cég tette, a második 8,473 millió eurós árat a Strabag ajánlotta, a harmadik a Vegyépszer csaknem 9 millió eurós ajánlata lett. A legmagasabb ajánlat 12,6 millió eurós volt. A híd kivitelezési költségét magyar-horvát kormányközi megállapodás alapján fele-fele arányban állják majd a felek. A tenderkiírás szerint az egy kilométeres, 2-szer 2 sávos útból a híd 216 métert tesz ki.
Az átkelőhely várhatóan, a szerződéskötést követő 14 hónap múlva, 2008 őszére elkészül, így az M7-es elér a határig, és teljes hossza 245 kilométer lesz, bár két közbenső szakasz még nem készült el. A Zamárdi-Balatonszárszó közötti szakasz várhatóan ez év augusztusára, míg a Balatonkeresztúr-Nagykanizsa közötti 2008. májusára készül el.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.