Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az orosz VEB Bank nem tekinti stratégiai beruházásnak a Malévot – mondta kedden újságíróknak Vlagymir Dmitrijev, a bank elnöke.
A bankelnök lkijelentette, hogy: „Nem vagyunk légitársaság, és ez az üzletág nem vág a profilunkba.” Dmitrijevet idézve az Interfax hírügynökség emlékeztetve, hogy a Malévot 2007-ben vásárolta meg az Airbridge Zrt konzorcium. Az új tulajdonosok, akik között volt Borisz Abramovics orosz üzletember is, átvállalta a Malév adósságait, és garanciát vállaltak a társaság alaptőkéjének minimum 50 millió dolláros emelésére. Tavaly ősszel azonban az orosz hatóságok pénzügyi problémák miatt leállították Abramovics lényegében egész AiRUnion szövetségét néhány hozzá tartozó társaság súlyos pénzügyi nehézségei miatt, s Abramovics kiszállt a légi közlekedésből, a konzorcium Malévval kapcsolatos kötelezettségeinek teljesítése pedig leállt.
Végül a VEB, amely ősszel 30 millió dolláros hitelt adott a Malévnak a biztosítékként letétbe helyezett részvények fejében, a Malév 49 százalékának tulajdonosává lett, stratégiai partnerként bevonta a magyar társaság irányításába az Aeroflot orosz állami légitársaságot, s a Malév igazgató tanácsának élére februárban Anatolij Ballót, a VEB helyettes elnökét állította.
A magyar légitársaság ügye Gyurcsány Ferenc kormányfő március eleji moszkvai látogatásán is szóba került. A tulajdonosi struktúrával kapcsolatos problémákra – amelyek miatt az orosz fél egyelőre nem tesz pénzt a társaságba – akkor nem sikerült megoldást találni. Vlagyimir Putyin orosz kormányfő akkor igen szűkszavúan mindössze annyit válaszolt, hogy a szükséges összeget az orosz kormány elkülönítette.
Veres János pénzügyminiszter akkor még egy napra Moszkvában maradt, hogy a kérdésről tárgyaljon. Az újabb megbeszélés sem hozott megoldást, de a hírek szerint a tárgyalások folytatódnak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
A tiltakozókat arról kérdeztük, mit szimbolizál nekik a hatvanpusztai uradalom, és mire költenék a több tízmilliárdot, amibe a felújítása került.
A hűvös idő enyhítette a helyzetet, de már érkeznek is az új lárvagenerációk.