Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Csődvédelmet kért az Egyesült Államok egyik vezető autóipari beszállítója, a magyarországi érdekeltségekkel is rendelkező Lear Corporation. A társaság szerdai közlése szerint a csődkérvény nem vonatkozik az Amerikán és Kanadán kívül működő leányvállalatokra.
A társaságot igen hátrányosan érintette az autóipar válsága, ezért nem tudta időben rendezni tartozásait. A hitelezők támogatásukról biztosították a cég átszervezésének tervét, amit 30-60 napon belül akarnak elkészíteni.
A másik jelentős autóipari beszállító, a Magyarországon ugyancsak érdekelt Visteon májusban nyújtott be csődkérelmet.
A Lear tavalyi 13,6 milliárd dolláros árbevételének 36 százaléka származik Észak-Amerikából és 49 százaléka Európából. Két legfontosabb ügyfele a súlyos anyagi gondokkal küszködő General Motors, valamint a Ford. A Lear bevételének 40 százaléka származik ettől a két autógyártól. A Lear Corporationnak két telephelye van Magyarországon, Gödöllőn és Gyöngyösön.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Zebra és bölény után újabb egzotikus állatok tűntek fel a birtokon, amit egy szakaszon már földsánccal is kerítenek a kíváncsiskodók elől.