Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A válság visszavetette a svájci csokoládégyárak forgalmát is: a gyártók szakmai szövetsége szerint hat év óta először fordult elő, hogy az eladott mennyiség és a bevétel is csökkent.
A Chocosuisse szerdán ismertetett adatai szerint a mennyiség 5,9 százalékkal 174.109 tonnára, a bevétel 6,4 százalékkal 1,702 milliárd frankra (1,160 milliárd euróra) zsugorodott, mert a vásárlók inkább az olcsóbb csokoládéfajtákat vették. Belföldön 6,9 százalékkal, külföldön 5,2 százalékkal adtak el kevesebb csokoládét a gyárak, amelyek már az idén javulást várnak.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.