Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A nemrég átadott Peking-Sanghaj vonalon közlekedő 54 nagy sebességű vonatot visszarendeltek "bizonyos műszaki problémák" miatt - jelentette be pénteken a gyártójuk, egy kínai állami vállalat.
Az új vonalon már többször okoztak késedelmet a meghibásodások. A gyártó most azt közölte, hogy teljes felülvizsgálatot hajtanak végre és esetleg javításokat, fejlesztéseket is, de részletekről nem számolt be.
Július 23-án egy másik nagy sebességű vonalon összeütközött két szerelvény, negyven ember halálát okozva. A pénteken kiadott közleményből nem derül ki, hogy a most elrendelt műszaki vizsgálat összefügg-e azzal a súlyos balesettel.
A pekingi kormány csütörtökön közölte: valamennyi új vasútépítési beruházást felfüggesztik annak érdekében, hogy alaposan felülvizsgálhassák a már elfogadott terveket és technológiai normákat. A helyi média már szerdán beszámolt arról, hogy a kormány a legújabb építésű gyorsvasútvonalakon a sebesség csökkentését rendelte el óránként 250 kilométerről 200 kilométerre. Emiatt a jegyárakat is csökkentették.
A Hszinhua hírügynökség értesülései szerint a miniszterek vizsgálóbizottság felállításáról döntöttek, amely a már meglévő és a kivitelezés, illetve tervezés alatt álló vonalakat ellenőrizné.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.