Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Hosszú huzavona után leállították a pesti Duna-part ékességének szánt CET használatbavételi engedélyezési eljárását.
Újabb sajátos emlékművel lesz „gazdagabb” Európa legszebb fővárosi folyópartja, a pesti Duna-part. A politikai és rövid távú üzleti érdekek csatározásának sajátos honi mementójaként valószínűleg jó ideig befejezetlen marad a CET néven ismertté vált futurisztikus üvegbálna.
Eredetileg olyan multifunkcionális központnak szánták, amelyben a kultúra is hangsúlyos szerephez jut: a világhírű holland építész, Kas Oosterhuis tervei alapján készült épület 12 ezer négyzetméter üzletileg hasznosítható területén 72 bérbe adható helyiség mellett egy 1050 fős rendezvényközpont, valamint egy tetőterasz várná a látogatókat.
A legújabb, váratlan fordulat szerint a műemléki környezetbe tervezett látványos épület megnyitása beláthatatlan távolságba került: februárban a IX. kerületi önkormányzat jegyzője arról értesítette az érdekelteket, hogy Bagdy Gábor főpolgármester-helyettes kérésére a kerület megszüntette a 2011 áprilisa óta zajló használatbavételi engedélyezési eljárást.
A háttérről és az okokról a HVG e heti száma közöl cikket.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Sajtóértesülések szerint az izraeli hadsereg és több vezető biztonsági tisztviselő is ellenzi a lépést.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.