Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A kormány jóváhagyta, hogy 392 millió forinttal emeljék a miskolci kötöttpályás közösségi közlekedés fejlesztésének támogatását. Emellett 374 milliós támogatást adnak a borsodi megyeszékhely belvárosának tehermentesítését célzó közúti fejlesztések előkészítéséhez. Jóváhagyták a 3-as út elkerülő szakasza előkészítésének és az úgynevezett „Y-híd” kivitelezésének finanszírozását is, bruttó 5,65 milliárd forinttal.
A pénteki Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint a kormány jóváhagyja a „Városi és elővárosi kötöttpályás közösségi közlekedési rendszerek fejlesztése Miskolcon és térségében” című projekt műszaki tartalmának bővítését és támogatásának növelését bruttó 392 millió forinttal
A Közlekedés Operatív Program (KÖZOP) keretében Miskolc önkormányzata a belváros tehermentesítését célzó közúti fejlesztések előkészítése című javaslatának megvalósításához bruttó 374 millió forint támogatást kap.
A határozat szerint jóváhagyták a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-nek a 3-as főút elkerülő szakaszának előkészítése és az I. ütem („Y-híd”) kivitelezése című projektjavaslatának finanszírozását is bruttó 5,65 milliárd forint támogatási összeggel.
A kormány egyúttal felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert: készítse elő a jogszabály-tervezeteket ahhoz, hogy nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű beruházássá nyilváníthassák ezeket a beruházásokat.
Ugyancsak pénteken jelent meg az a határozat, amely szerint a kormány jóváhagyta a második ütem építését a 26-os főút miskolci északi elkerülő szakaszának építésénél. Ehhez összesen 11 milliárd 755 millió 473 ezer forint támogatást adnak.
Az új út az M30-as gyorsforgalmi út végszelvényétől Miskolc elkerülőként épül, és a 26-os útra biztosít kapcsolatot. Speciális műtárgyai révén a beruházás egyúttal a miskolci térség árvízvédelméről is gondoskodik majd.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.