Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Török Zsolt MSZP-szóvivő az e-útdíj bevezetéséről fejtette ki pártja álláspontját.
Nem baj, hogy rossz, de legalább drága – írta kedden közleményben Török Zsolt MSZP-szóvivő az e-útdíjról.
Az e-útdíj bevezetése éppen olyan, mint Orbán Viktor hároméves kormányzása. Erőből lenyomnak mindent az emberek torkán, de csak zűrzavar lesz belőle, ami számtalan érdeksérelmet okoz, és a végén valaki mindig ráfizet – fogalmazott.
Most is ez történt. Hiába jelezték a fuvarozók szakmai szervezetei, hogy először próbaüzemre lenne szükség, hiába kérik most a kormányzattól, hogy a számtalan hibával elinduló rendszert függesszék fel, a Fidesz-kormányzat nem akarja ezt meghallani. Agresszíven erőlteti a rossz működést, de a pénzt mindenáron beszedi – írta Török Zsolt.
Az úthasználat-arányos útdíjra szükség van, ám ha valami nem működik, akkor javítani kell rajta, nem pedig tovább erőltetni. Ezzel csak kisvállalkozók ezrei mennek tönkre, épp úgy, ahogy a föld- vagy a trafikmutyi esetén – olvasható a közleményben.
A kormányzattól a következő kérdésekre várja a választ az MSZP. Kié lesz a pénz? Ki nyer azon, hogy az Állami Autópálya-kezelő eddig százmilliós tételben emelt le pénzt az úthasználatért jogtalanul? Kinek kamatozik ez az összeg, amíg végre kivizsgálják a problémás eseteket és visszafizetik a pénzt a meglopott ügyfeleknek? Elképzelhető, hogy kamatostól fizetik vissza a jogtalanul elvett összegeket? – sorolta a kérdéseket a szóvivő.
Világosan látszik, hogy az Orbán-kormány nem tudja működtetni az e-útdíj rendszert, ahogy nem tudja hatékonyan működtetni az országot sem. Csak a pénzbeszedéshez ért. Orbán Viktor korunk leggátlástalanabb adószedője – zárta közleményét Török Zsolt.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.