Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Török Zsolt MSZP-szóvivő az e-útdíj bevezetéséről fejtette ki pártja álláspontját.
Nem baj, hogy rossz, de legalább drága – írta kedden közleményben Török Zsolt MSZP-szóvivő az e-útdíjról.
Az e-útdíj bevezetése éppen olyan, mint Orbán Viktor hároméves kormányzása. Erőből lenyomnak mindent az emberek torkán, de csak zűrzavar lesz belőle, ami számtalan érdeksérelmet okoz, és a végén valaki mindig ráfizet – fogalmazott.
Most is ez történt. Hiába jelezték a fuvarozók szakmai szervezetei, hogy először próbaüzemre lenne szükség, hiába kérik most a kormányzattól, hogy a számtalan hibával elinduló rendszert függesszék fel, a Fidesz-kormányzat nem akarja ezt meghallani. Agresszíven erőlteti a rossz működést, de a pénzt mindenáron beszedi – írta Török Zsolt.
Az úthasználat-arányos útdíjra szükség van, ám ha valami nem működik, akkor javítani kell rajta, nem pedig tovább erőltetni. Ezzel csak kisvállalkozók ezrei mennek tönkre, épp úgy, ahogy a föld- vagy a trafikmutyi esetén – olvasható a közleményben.
A kormányzattól a következő kérdésekre várja a választ az MSZP. Kié lesz a pénz? Ki nyer azon, hogy az Állami Autópálya-kezelő eddig százmilliós tételben emelt le pénzt az úthasználatért jogtalanul? Kinek kamatozik ez az összeg, amíg végre kivizsgálják a problémás eseteket és visszafizetik a pénzt a meglopott ügyfeleknek? Elképzelhető, hogy kamatostól fizetik vissza a jogtalanul elvett összegeket? – sorolta a kérdéseket a szóvivő.
Világosan látszik, hogy az Orbán-kormány nem tudja működtetni az e-útdíj rendszert, ahogy nem tudja hatékonyan működtetni az országot sem. Csak a pénzbeszedéshez ért. Orbán Viktor korunk leggátlástalanabb adószedője – zárta közleményét Török Zsolt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.