Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Lufthansa német légitársaság pilótáinak hétfő délben kezdődő másfél napos sztrájkja miatt több Budapestre érkező, illetve onnan induló járatot töröltek.
A munkabeszüntetés azért lesz, mert újfent sikertelenül zárultak a munkaadóval folytatott tárgyalások a korai nyugdíjazásról – közölte még vasárnap a pilóták érdekképviselete (VC).
Hétfőn a munkabeszüntetés a rövid és közepes távolságú légi járatokra vonatkozik közép-európai idő szerint déltől éjfélig, kedden a transzkontinentális járatok pilótái is leteszik a munkát hajnali 3 órától éjfélig. A Lufthansa Cargo pilótái szintén sztrájkolnak, kedden hajnali három órától éjfélig. A Lufthansa-csoport diszkont légitársasága, a Germanwings pilótái nem csatlakoztak a munkabeszüntetéshez.
A Budapest Airport honlapján található adatok szerint hétfőn törölték a Frankfurtból 13.45-kor, Münchenből 15.55-kor, Frankfurtból 18.10-kor, ugyancsak Frankfurtból 22.35-kor és Münchenből 23.25-kor ékező Lufthansa-járatokat. Az előrejelzések szerint törölték a Lufthansa keddi 9.10-kor Frankfurtból, 12.30-kor Münchenből, 13.45-kor Frankfurtból, 15.55 Münchenből, 18.10-kor Frankfurtból, 22.45-kor Frankfurtból és 23.25-kor Münchenből érkező járatait.
A pilóták munkabeszüntetése miatt hétfőn nem indul a Lufthansa budapesti járata Frankfurtba 10 órakor, Münchenbe 13.15-kor, Frankfurtba 14.25-kor, Münchenbe 16.35-kor, Frankfurtba 19 órakor. Törölték továbbá a Lufthansa keddi 6.25-ös járatát Frankfurtba, és nem indul gép Münchenbe 6.35-kor, Frankfurtba 10 órakor, Münchenbe 13.15-kor, Frankfurtba 14.25-kor, Münchenbe 16.35-kor és Frankfurtba 19 órakor.
A Lufthansa 5400 pilótáját képviselő szakszervezet és a munkaadó konfliktusa már csaknem háromnegyed éve tart. Áprilisban például a pilóták a VC felhívására három napig sztrájkoltak. Azóta több ilyen tiltakozó akciót szerveztek.
A Lufthansa pilótái 55 éves kortól mehetnek nyugdíjba, az átlagos nyugdíjba vonulási kor pedig 58 év, ami a szakmában alacsonynak számít. A munkaadó az ösztönzőrendszer átalakításával azt kívánja elérni, hogy a pilóták 60 éves kor felett menjenek nyugdíjba.
A szakszervezet ezt ellenzi, és egyebek között azzal érvel, hogy az utaskísérők érdekképviseletével az ősz elején kötött megállapodásban éppen az szerepel, hogy a korai nyugdíjazás alsó korhatára 55 év, ami a jelenlegi és a jövőben alkalmazandó utaskísérőkre egyaránt vonatkozik.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.