Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A katari állam nagytulajdonos a cégben, pár milliárd eurót buktak a dízelbotrányon, azt is akarják például, hogy a dolgozóknak kisebb szava legyen a fontos döntéseknél.
Katarba utazott a – szeptember közepén kirobbant – dízelbotrányban hatalmas veszteségeket elszenvedett Volkswagen vezérkara, hogy megnyugtassa az autógyár egyik legnagyobb tulajdonosának számító katari állami alapot. (17 százalékos részesedése van a katariaknak.)
A katariak pár milliárd eurót máris buktak a befektetésen, idézi fel a Portfolio.hu. A VW részéről az új vezérigazgató, Matthias Müller mellett a felügyelőbizottság elnöke és a Porsche család részéről Wolfgang Porsche és Hans Michael Piech tagja a küldöttségnek, vagyis tényleg a legmagasabb szinten egyeztetnek a katari nagytulajdonossal.
Hírek szerint a katariak egyrészt azt szeretnék elérni, hogy fontosabb döntéseknél a szakszervezeteknek kevesebb beleszólása legyen, másrészt strukturális változásokat is sürgetnek a VW-nél.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.