Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Háromból egy járat kimaradhat, ha a BKV-nál a fizetésemelés elmaradása miatt sztrájkot hirdetnek. A vasútnál viszont a vonatoknak csak a felét kell útnak indítani, ha végül ott is munkabeszüntetés lenne – írja a Népszabadság.
Pénteken kiderül, hogy a BKV-nál az idei béremelésről kezdeményezett munkaügyi vita eredményesen lezárható-e. Ha nem, a sztrájk is szóba jöhet – mondta Nemes Gábor, az Egységes Közlekedési Szakszervezet elnöke.
A fővárosi közösségi közlekedésben dolgozók máig nem tudják, hogy a fizetésük idén nő-e. Ez alól kivételt jelentenek a minimálbéresek, ők a kormány döntése alapján öt százalékra számíthatnak – emlékeztetnek a cikkben.
A Volán alkalmazottai, akárcsak a BKV-sok, egyelőre nulla százalékra számíthatnak, míg a MÁV-nál fél százalékot ajánlott a vezetőség. A vasútnál mindenki számára egységesen öt százalék emelést követelnek a szakszervezetek, illetve 2,75 százalékos bérkorrekciót a hiányszakmákban. Ha nem tudnak megegyezni, itt is sztrájk jöhet.
A Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete Szolidaritás elnöke, Halasi Zoltán jövő hétfőre ígért tájékoztatást arról, hogy az utazók mire számíthatnak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.