Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Még mindig nem tudtak megállapodni a béremelésről a Volán-társaságoknál, ezért a munkavállalói érdekképviselet folytatja a sztrájk előkészítését és az elégséges szolgáltatásokkal kapcsolatos egyeztetést – közölték a szakszervezetek pénteken.
Baranyai Zoltán, a Közúti Közlekedési Szakszervezetek elnöke, a Volán Szakszervezetek Együttműködési Fóruma szóvivője szerint a tárgyalásokat március 17-én folytatják, a szakszervezetek addig is megkezdik a sztrájk előkészítését.
A hetek óta tartó huzavona után a pénteki tárgyaláson sem sikerült megállapodniuk a béremelés mértékéről a munkáltatókat képviselő Közúti Közlekedési Vállalkozások Szövetségével, annak ellenére, hogy az elmúlt időszakban a kezdeti nullához képest némileg elmozdult a munkáltatói ajánlat. Ezt nem fogadják el, mert még mindig nem éri el a szakszervezeti követelést, a 3 százalékos bérfejlesztést és a havi 5 ezer forintos béren kívüli juttatást – emelte ki Baranyi Zoltán.
Szerinte az is probléma, hogy még maga a munkáltató sem képes pontosan meghatározni a 3 százalék alatti ajánlatának a részleteit, összetételét, ez pedig így kezelhetetlen.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.