Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Jól halad a Lázár János szülővárosa és a csongrádi megyeszékhely közötti tramtrain vonal építése.
Épül a Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő tramtrain vonal. A két település között naponta ingázó 6-8 ezer embert kiszolgáló beruházás költsége jelenleg 73-75 milliárd forintnál jár – ebből mintegy 22 milliárd forintot uniós, 50 milliárdot hazai forrás fedez.
Ez az összeg tartalmazza Hódmezővásárhelyen egy 3,3 kilométeres egyvágányú városi villamosvonal kiépítését, amely a Népkert megállónál ágazik le a vasútvonalról, a Szeged–Békéscsaba-vasútvonal felújítását, az új járművek vételárát, illetve Szegeden a Rókus vasútállomás és az 1-es villamos végállomása közötti átkötést. A vasútvillamos innen a szegedi 1-es és 2-es villamosok pályáját használja majd a Nagyállomásig.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.