Itt a MÁV nagy újítása 2025-re: feltalálták a sárga villamost
Nagyon pontos a tramtrain, amikor nem, akkor az az autósok hibája. Úgyhogy több sárga szín lesz a vasútvillamoson, hátha úgy jobban észreveszik.
Nagyon pontos a tramtrain, amikor nem, akkor az az autósok hibája. Úgyhogy több sárga szín lesz a vasútvillamoson, hátha úgy jobban észreveszik.
Vasút is, villamos is.
Mások a műszaki paraméterei, 155 millió lesz a csere.
Egy éve indult el a tramtrain, de az évfordulón több járat is kimaradt, van, amelyiket villamossal kénytelenek pótolni.
A felvételen egy teljes Szeged-Hódmezővásárhely út látható.
A politikus különféle ígéreteket tett a Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő vasút-villamos gyorsításáról, az ingyenes kerékpárszállításról, a kutyás közlekedésről, de beszélt a magyar irigységről is.
A lassú közlekedésé a jövő – jött rá a Duma Aktuál, miután az új tram-trainekkel a vártnál lassabban lehet eljutni Szegedről Hódmezővásárhelyre. Olyan megoldások nyerhetnek teret ezután, mint a buszpótló metró, a gyalogvasút vagy az utcák közti lanovka.
A járat 35 perc alatt teszi meg az utat a két város központja között.
A város volt polgármestere szerint történelmi dolog történt, mert 100 éve nem adtak át az országban villamosvonalat olyan városban, ahol eddig még egyáltalán nem volt.
Menetrend szerinti busz ragadt bele az árokba.
Több városban is le kell cserélni a korábban Tiborcz István érdekeltségébe tartozó cég által uniós pénzből kihelyezett lámpatesteket, mert túl sötét van, a csongrádi városban pont Lázár János kedvenc fejlesztése miatt.
A tramtrain ügyében számos kérdés kormányzati vagy szakpolitikai döntést igényel, ezeket januárban a miniszterelnök elé terjeszti, ígéri Lázár.
A Szeged.hu közzétett egy látványtervet, amelyen állításuk szerint a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő tramtrain járműve szerepel, melyet a portál szerint Berlinben, az Innotrans kiállításon mutattak be. A gyártó Stadler azonban jelezte lapunknak, hogy a Szeged.hu információja téves.
Nem balesetveszélyes, és még spórolnak is azzal, hogy az ország másik felén felszedett vasakat építik be a csilivili villamos pályájába.
A nemdohányzók védelméért felelős miniszterelnöki biztossá nevezték ki Lázár Jánost, de hiába gondolták sokan, ez nem jelent visszatérést számára a kormányba, írja a volt miniszter jelenlegi pozícióját is elemző írásában a csütörtöki Figyelő.
A svájci olasz kanton fővárosa is új vasútvillamosokat vett. A Stadler pedig szédületes látványvideót készített hozzá.
Jól halad a Lázár János szülővárosa és a csongrádi megyeszékhely közötti tramtrain vonal építése.
Az előző ciklusban a Miniszterelnökséget miniszterként vezető Lázár János a Szeged és Hódmezővásárhely közé megálmodott tramtrainről beszélt egy pénteki háttérbeszélgetésen Vásárhelyen. Elmondta azt is, szerinte mit kellene fejleszteni még a térségben, ha Magyarország 2030-ra be akar kerülni az európai TOP 5-be.