Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A 21 legújabb dizájnú Solaris troli első példánya szerdán megérkezett a magyar fővárosba.
Megérkezett Budapestre az első új Skoda-Solaris csuklós trolibusz, jövő év első félévében összesen további tíz szóló és tizenegy csuklós jármű érkezik még a flottába. A fővárosban már közlekednek hasonló típusú járművek, de még az előző dizájnnal.
A forgalomba helyezés előtt a járműveken műszaki teszteket, majd utasok nélküli próbautakat végeznek.
A 67 férőhelyes szóló és 105 férőhelyes csuklós buszok alacsonypadlósak, kedvező energiafogyasztásúak, és legalább négy kilométert felsővezeték nélkül, önjáró üzemmódban is meg tudnak tenni.
A projekt mintegy négymilliárd forint uniós támogatásból a Fővárosi Önkormányzat és a BKK kiemelt közlekedésfejlesztési beruházásával valósul meg.
A 21 trolibuszon kívül 26 újabb CAF villamost is vásárolt Budapest múlt decemberben.
A Magyarbusz.info képeket is közölt az első új járműről Facebook-oldalán:
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.