Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Csaknem megdupláznák a rövid távú repülőjáratokra kivetett adóterheket Németországban az éghajlatváltozás elleni küzdelem jegyében – közölte a pénzügyminisztérium egyik munkatársa kedden.
Az adóemelést a német klímavédelmi csomag részeként tervezik bevezetni, aminek célja, hogy Németország 2050-re karbonsemleges legyen – írja a Reuters.
A döntés értelmében a belföldi és Európán belüli járatokra szóló jegyekre rakodó adó 7,5 euróról 13,03-ra emelkedik, a középtávúak esetében 23,43-ról 33,01-re, míg a hosszú távúaknál 42,18-ról 59,43-ra.
Az emelés mértéke magasabb a vártnál – jegyezte meg a hírügynökség.
A minisztérium munkatársa szerint a jövő áprilisban életbe lépő adóemelés nagyjából 740 millió euró pluszbevételt jelent majd a büdzsében.
A pénzből a vonatjegyekre rakódó adó összegét csökkentik majd, ennek köszönhetően 2020. január 1-jétől azok nagyjából 10 százalékkal lesznek olcsóbbak.
Klímaaktivisták szerint a kormány nem megy elég messzire a szigorításokkal, így az ország nem lesz karbonsemleges a kitűzött céldátumra.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.