szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A diszkonthálózat mostani változtatásával még könnyebb lesz az egyes árucikkek beazonosítása.

Az Aldi bejelentette, hogy a jövőben a Milfina helyett egységesített márkanév, a Milsani alatt forgalmazza a tejtermékeket. Közleményükben jelezték azt is, hogy megújul az árucikkek csomagolása is, valamint a magyar alapanyagokból készülő, 2017 óta kínált, belépő árkategóriájú kokárdás márka termékei továbbra is elérhetők lesznek a hazai áruházakban.

Az új név alatti forgalmazással és az egységesített tejtermékkínálattal még könnyebb lesz az áruk azonosítása.

A tejek esetében megváltoztatják a termékek zsírszázalék szerinti színezését is, és külön színekkel jelölik a jövőben a laktózmentes tejek dobozait is. A magyar beszerzésű Milsani tejtermékeket könnyedén fel lehet majd ismerni, ugyanis a csomagoláson a termék eredetére utaló nemzeti színű szalag mellett a már megszokott Magyar Termék, illetve Hazai termék védjegyeket is feltüntetik majd.

Az áruházlánc-hálózat a széles tejtermékkínálat biztosításával arra törekszik, hogy a lehető legtöbb vásárló megtalálja a számára ideális élelmiszert. Az Aldi a mostani bővítéssel mintegy 270 árucikket kínál üzleteinek polcain. A hagyományos magyar konyha alapanyagain túl olyan különlegességeket is vásárolhatunk, mint például a skyr joghurt vagy a francia és svájci sajtok.

„Új tejmárkánk modern dizájnja segíti a vásárlók egyszerűbb tájékozódását. A csomagoláson kívül nem változik sem a receptúra, sem a termékek beltartalma. A márka egységesítésétől az Aldi Süd további költségcsökkentést vár, amelynek köszönhetően még alacsonyabb áron biztosíthatjuk a családok ellátását friss, minőségi tejtermékekkel” – mondta Bernhard Haider az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója.

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!