Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Már a kezdeti lépés is dollármilliárdokat emészt fel, de a dubaji uralkodó meg van győződve róla, hogy az eddig másodrendű repülőtérként kezelt Al-Maktúm lesz majd nemhogy az ország, de a világ legnagyobb nemzetközi repülőtere.
Mohammed bin Rasid al-Maktúm sejk, Dubaj uralkodója jóváhagyta az Al-Maktúm nemzetközi repülőtér új utastermináljának építését, melynek költségei mintegy 35 milliárd dollárra (közel 13 ezer milliárd forintra) rúgnak – írja a Reuters a sejk X-en közzétett bejegyzésére hivatkozva.
Az Al-Maktúm nemzetközi repülőtér lesz a legnagyobb a világon. 260 millió utas kiszolgálására lesz képes, és ötször akkora lesz, mint a dubaji nemzetközi repülőtér – tette hozzá az uralkodó, és közölte, hogy a dubaji repülőtér teljes működését az Al-Maktúmra helyezik át az elkövetkező években.
Az Al-Maktúm repülőtér 400 terminálkaput és öt kifutópályát is magában foglal majd – írta.
A repülőtér lesz az Emirates légitársaság és annak fapados testvérének, a Flydubai-nak új otthona, valamint a világot Dubajjal összekötő valamennyi légitársaság partnere – mondta Ahmed bin Szajíd al-Maktúm sejk, az állami tulajdonú légitársaság, az Emirates elnöke.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A magyar vasút olyan, mint a magyar oktatás vagy az egészségügy: rendkívül elhivatott emberek hatalmas munkája kell ahhoz, hogy ellensúlyozzák, mennyire kevés pénzt ad az állam. Ami pénz a vasútra megy, az arra jó, hogy a menetrend ne nagyon romoljon, a legrosszabb kocsikat lecseréljék, na és hogy a Budapest–Belgrád vasút épüljön.
Az Oroszország-szakértő szerint köze lehetett a palágykomoróci templom elleni támadáshoz az Orbán-kormánynak.
Az indulásról, az érkezésről és az űrben végzett kísérletekről is beszélt az űrből nemrég visszatért magyar asztronauta.
Azt állította, nem volt verésnyom a férfin.
A lezárásért felelős szervezet azt ígérte, hogy nem adják fel.
A gyakorlógépekkel van a hiba.
Hadházy Ákos megint számolt. Napi luxi: A kormányfő lányának papucsa és a blúza hasonló árban, 300 ezer forint körül lehetett – egyenként.
A Tisza szigetek volt koordinátora az Irány a Jövő Párt elnöke.
Egyre inkább úgy érződik, hogy a magyar kormánypárt nem csak az online világban kerül vesztes helyzetbe.
Elszállók, összeukránozás, levelibéka, választalan, repülőember.