Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Már a kezdeti lépés is dollármilliárdokat emészt fel, de a dubaji uralkodó meg van győződve róla, hogy az eddig másodrendű repülőtérként kezelt Al-Maktúm lesz majd nemhogy az ország, de a világ legnagyobb nemzetközi repülőtere.
Mohammed bin Rasid al-Maktúm sejk, Dubaj uralkodója jóváhagyta az Al-Maktúm nemzetközi repülőtér új utastermináljának építését, melynek költségei mintegy 35 milliárd dollárra (közel 13 ezer milliárd forintra) rúgnak – írja a Reuters a sejk X-en közzétett bejegyzésére hivatkozva.
Az Al-Maktúm nemzetközi repülőtér lesz a legnagyobb a világon. 260 millió utas kiszolgálására lesz képes, és ötször akkora lesz, mint a dubaji nemzetközi repülőtér – tette hozzá az uralkodó, és közölte, hogy a dubaji repülőtér teljes működését az Al-Maktúmra helyezik át az elkövetkező években.
Az Al-Maktúm repülőtér 400 terminálkaput és öt kifutópályát is magában foglal majd – írta.
A repülőtér lesz az Emirates légitársaság és annak fapados testvérének, a Flydubai-nak új otthona, valamint a világot Dubajjal összekötő valamennyi légitársaság partnere – mondta Ahmed bin Szajíd al-Maktúm sejk, az állami tulajdonú légitársaság, az Emirates elnöke.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.