Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A főpolgármester-jelölt szerint ha létrejön a kínai luxusvasút Budapesten, akkor „bukjuk a normális tömegközlekedés lehetőségét a repülőtérre”.
Vitézy Dávid élőben jelentkezett be a Nyugati pályaudvarról, bejelentésében pedig egy, a napokban nyilvánosságra került hírről beszélt, amely szerint a kínai elnök és a magyar kormány között létrejöhet egy olyan megállapodás, amelynek eredményeképpen egy kínai luxusmagasvasút épülhet Budapesten.
Ez a főpolgármester-jelölt elmondása szerint akár a Nyugati pályaudvart vagy egy másik luxusberuházás helyszínét, a maxi-Dubaj területét kötné össze a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérrel. Vitézy úgy gondolja, hogy „a kínai hitelből épült luxusvasút helyett európai uniós forrásokból, a tömegközlekedés részeként működő vasúti megoldásra van szükség”.
„Ennek készen vannak a tervei, és rendelkezésre állnak a szükséges engedélyek is. A jó megoldás azzal számol, hogy Monortól egy új vasúti pálya áthaladjon a repülőtér 2-es terminálja mellett, alatt, és még Kőbánya-Kispest előtt visszacsatlakozzon a meglévő vasúti pályába, így a Debrecenből, Nyíregyháza, Szeged, Kecskemét, Szolnok, Cegléd felől érkező vonatok át tudnának haladni a budapesti repülőtéren, ezzel bekapcsolva a vidéket a repülőtérre” – fogalmazott Vitézy, aki szerint „ha a repülőtér kötöttpályás kiszolgálását koncesszióba adja a kormány a kínaiaknak, elesünk ettől a lehetőségtől”.
Ha kínai luxusvasút lesz, akkor bukjuk a normális tömegközlekedés lehetőségét a repülőtérre. Én a kínai magasvasúttal városesztétika, közlekedéspolitikai, valamint az országunk szuverenitása szempontjából messzemenőkig nem értek egyet. Arra kérem a kormányt, hogy ne kössön olyan megállapodást, amely ellehetetleníti a jó közösségi közlekedési megoldásokat
– jelentette ki Vitézy Dávid, hozzátéve, hogy „Budapest nem lehet Kína játszótere”.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.