Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A közlekedési miniszter kiszámolta, mennyi pénzt nem fizettek be az önkormányzatok.
Összesen négy és fél milliárd forintos tartozást halmoztak fel az önkormányzatok, “az ország legnagyobb bliccelői” a Volánnal szemben Lázár János állítása szerint, a közlekedési miniszter azt mondja, ebből a pénzből 45 új buszt vásárolhattak volna. A tárcavezető által emlegetett összeg a településeken belül üzemeltetett helyi járatok meg nem térített költségét jelenti.
A legtöbb pénzzel Győr és Nyíregyháza tartozik Lázár közlése szerint, a két város 650-650 millió forintnyi számlát nem fizetett ki. Előbbi még 2020-ban egy egymilliárdos számlát kapott, erről a város fideszes polgármestere, Dézsi Csaba András azt mondta korábban, a “ez még a pofátlanság határait is súrolja”. Dézsit az RTL Híradója kereste meg a 650 milliós összeggel kapcsolatban, a városvezető azonban nem reagált. Pintér Bence azonban, akit június 9-én polgármesternek választottak, de majd csak októbertől veszi át az önkormányzat irányítását azt mondta, ha van ilyen tartozás, azt Dézsi eltitkolta a győriek elől az elmúlt években.
Hozzátette, egyelőre nem látnak tisztán az ügyben, de az ismert, hogy Dézsi gyakorlatilag megválasztása óta harcban állt a Volánnal, ami miatt a buszközlekedés biztosítottsága is veszélybe került.
A nyíregyházi önkormányzat azt állítja, valóban van még tartozásuk, amit részletekben törlesztenek, jelenleg 336 millió van még hátra, ezt 2025 szeptemberéig rendezik a tervek szerint.
Több száz millióval tartozhat Hódmezővásárhely is, ahol korábban épp Lázár János volt a polgármester. Egy 2020-as összesítőre hivatkozva Márki-Zay Péter azt állítja ennek az összegnek a nagy része, 208 millió forint Lázár idején, 2009-ben, 2011-ben és 2012-ben halmozódott fel.
“Lázár János, aki most azt gondolja, hibásak azok az önkormányzatok, akik nem fizetnek a Volánnak, annak idején, polgármesterként pont nem fizetett a Volánnak” – jegyezte meg a polgármester. A közlekedési minisztérium szerint azonban Márki-Zay Péter állítása nem igaz.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.
Egy kutatás szerint szoros összefüggés van az emberek egészsége és székletürítési szokásaik között. A túl gyakori vagy túl ritka székletürítés mögött különféle problémák állhatnak.