szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Gergely Zoltán A világ leghosszabb villamosa című alkotása nyerte el a legjobb reklámfilmnek járó díjat a Cinerail Nemzetközi Filmfesztiválon Párizsban - tájékoztatta a BKV Zrt.

A Combino villamost népszerűsítő 52 másodperces reklámfilm25 alkotást megelőzve lett kategóriája díjnyertese a közlekedési témájú filmek fesztiválján. Az interneten, úgynevezett vírusmarketinggel terjesztett humoros
spot, a BKV Zrt. és a Well Reklámügynökség közös munkája, az első magyar nyertes a fesztivál történetében - hangsúlyozza a közlekedési vállalat közleménye, hozzátéve, hogy az oklevelet Gilles Alligner, a Cinerail Association elnöke csütörtökön adta át Vitéz Ágnesnek, a BKV marketing főosztályvezetőjének.
   
Az alkotás rendezője a film készítésének folyamatát felidézve elmondta, hogy miután a villamosforgalmat a forgatás kedvéért nem állították le, a filmet rekordgyorsasággal, három és fél óra alatt kellett felvenniük az éjszakai üzemszünet idején. Gergely Zoltán, aki eredetileg reklámszövegíróként dolgozott, azt reméli, hogy ez az alkotás kiugrási lehetőséget jelent számára. Gergely Zoltán nevéhez fűződik a Szupermosás című 15 perces
kisjátékfilm, amely tavaly a 37. Magyar Filmszemlén a főiskola legjobb vizsgafilmje lett, és elnyerte a Simó Sándor-díjat, valamint számos nemzetközi fesztivál elismerését. 
   
A Cinerailen 2004-ben már versenyzett magyar alkotás: Cs. Nagy Sándor és Makkai Bence Holtvágány, valamint Tóth Barnabás Vonaton című rövidfilmje. A tizenötödik alkalommal megrendezett fesztivál alaptémája a kezdetek óta a közlekedés, a 2007-ben bemutatott 97 mű is mind a metróhoz, vasúthoz, vagy a villamoshoz kapcsolódik. A Cinerailen négy - rövidfilm, dokumentumfilm, reklámfilm és referencia film - kategóriában versenyeztek az alkotások. A világ leghosszabb villamosa című spotot a BKV honlapján tekinthetik meg az érdeklődők.
 
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Plázs

Reklámkorlátozással a gyerekkori elhízás ellen

Az egészségtelen étrend, életmód nyomán kialakuló elhízás a szív- és érrendszeri betegségek fontos kockázati tényezője - mondta dr. Nagy András, a Magyar Nemzeti Szívalapítvány elnöke. Az alapítvány kezdeményezést indított az egészségtelen élelmiszerek gyerekeket célzó reklámozásának korlátozására.

hvg.hu Vállalkozás

Izgő-mozgó reklámok és ügyetlen akció a weben

Az interneten előnyös pozícióban van minden, ami fotózható. Egy bútorkészítőnek sem kell sokat spekulálni azon, mi kerüljön a weboldalára. Persze nem mindegy, hogyan jelennek meg ezek a bútorok. Pécsi Ferenc, a hvg.hu honlapkritikusa a Cerasus, bútorkészítő portált elemezte.

hvg.hu Tech

Képekbe rejtik az információt a legújabb reklámokban

Egy új japán technológia segítségével olyan fotókat nyomtathatnak az újságok lapjaira, amelyekbe kamerák által érzékelhető többletinformációt kódoltak, így a papírra nyomtatott képek segítségével felkereshetővé válnak a hozzájuk tartozó weboldalak az interneten.