Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Folyamatosak voltak a szegedi villamosok meghibásodásai, annyira, hogy az üzembe helyezés óta Szegeden tartózkodó lengyel szervizcsapat nem boldogult velük, a megoldásig leállították a villamosok közlekedését.
Elővigyázatosságból kivonták a forgalomból a kilenc új Pesa villamost hétfőn Szegeden. Az 1-es és a 2-es vonalon a régi Tatrák járnak - írta kedden a Délmagyarország című napilap.
A lap információi szerint hétfő délelőtt már csak 3 Pesa járt, délutánra ezeket is leállították a Szegedi Közlekedési Kft. szakemberei. Tóth István Tibor ügyvezető tájékoztatása szerint a folyamatos meghibásodások - közöttük fékhibák - miatt, elővigyázatosságból hoztak ilyen súlyos döntést.
Az ügyvezető elmondta, az üzembe helyezés óta Szegeden tartózkodó lengyel szervizcsapat nem boldogult a hibákkal, ezért a lengyelországi gyártótól várnak még szakembereket, akik várhatóan kedden érkeznek Szegedre. Amíg velük együtt más döntésre nem jutnak, addig a régi Tatrák szállítják az utasokat.
Az új villamosok tavaly márciusban álltak forgalomba, a flotta sikeresen teljesítette a Nemzeti Közlekedési Hatóság műszaki vizsgáját, a lengyel gyártó 3 évig teljes körű garanciát vállalt. Júliusban az ajtó és fék hibák miatt volt fennakadás, a beruházó Szeged Pólus illetékese akkor azt mondta, a hibák beleférnek az új villamos beüzemelésénél előforduló hibák kategóriájába. Szeptemberben szintén több Pesa a szervizben állt fékhibák miatt.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.