Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A világ elsőszámú játékgyártója, a többek között a Fisher Price márkáról ismert Mattel a harmadik negyedévet 283,3...
A világ elsőszámú játékgyártója, a többek között a Fisher Price márkáról ismert Mattel a harmadik negyedévet 283,3 millió dolláros – részvényenként 77 centes – adózott eredménnyel zárta. Az EPS-ből 5 cent adójóváírásból származik.
A Mattellnek a negyedév során 11 millió Fisher Price játékot kellett visszahívnia, ami a társaság becslése szerint az EPS-t 1 centtel kurtította meg.
Az árbevétel 2 százalékkal, 1,83 milliárd dollárra emelkedett, a negatív árfolyamhatások nélkül a növekedés 4 százalék lett volna…
A piacnak nem tetszettek különösebben az eredmények: a Mattel árfolyama a pénteki nyitás előtt 7,5 százalékot meghaladó mínuszban is járt.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.