Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Volkswagen névadó márkája 2010 első kilenc hónapját 1,55 milliárd eurós EBIT-tel zárta, ez a tétel egy évvel...
A Volkswagen névadó márkája 2010 első kilenc hónapját 1,55 milliárd eurós EBIT-tel zárta, ez a tétel egy évvel korábban „mindössze” 225 millió euró volt. Az árbevétel 24 százalékkal, 58,9 milliárd euróra emelkedett.
A legnagyobb európai autógyártó már október 22-én bejelentette, hogy csoportszintű árbevétele az egy évvel korábbihoz képest 20 százalékkal, 92,5 milliárd euróra emelkedett az első kilenc hónapban, az adózott eredmény pedig több mint hatszorosára, négymilliárd euróra nőtt.
A 2009 óta a Volkswagen legnagyobb piacának számító Kínában a kilenc havi üzemi eredmény az egy évvel korábbi több mint kétszeresére, 1,32 milliárd euróra emelkedett. Az autógyártó Kínában hatmilliárd euró értékben fejleszt, hogy a 2009 évi 1,4 millió után 3 millióra növelje a távol-keleti országban gyártott VW-k számát.
Skoda: háromszoros profitnövekedés
A Volkswagen cseh leánya, a Skoda a január-szeptemberi időszakot az egy évvel korábbi közel háromszorosának megfelelő, 6,06 milliárd koronás (339,6 millió dolláros) adózott eredménnyel zárta; az árbevétel 16,3 százalékkal, 160,1 milliárd koronára nőtt.
A Mlada Boleslav-i központú társaság gyáraiból az év első kilenc hónapjában 569 ezer Skoda gördült ki, 12,8 százalékkal több, mint az előző év hasonló időszakában.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.