szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A korábban a Mild Seven márkájával a Renault Forma-1-es csapatát támogató japán vállalat üzleti évének első felében...

A korábban a Mild Seven márkájával a Renault Forma-1-es csapatát támogató japán vállalat üzleti évének első felében 3300 milliárd jenes (40 milliárd dolláros) árbevételt realizált, ami 8 százalékos növekedést jelent. Ennél is nagyobb mértékben emelkedett az üzemi eredmény: a 198,9 milliárd jen 22 százalékkal magasabb a 2009 hasonló időszakában realizáltnál. Japan Tobacco 2007-ben vásárolta meg a brit Gallaher Group, jelentősen javítva ezzel piaci pozícióját többek közt Törökországban és Oroszországban.

A társaság vezetése azonban úgy fest nem elégedett az eredményekkel, ugyanis a számottevő növekedés ellenére csökkentették egész éves várakozásaikat. A korábbi előrejelzés a teljes üzleti évre 5980 milliárd jenes forgalmat és 133 milliárd jenes adózott eredményt valószínűsített, ezt a prognózist azonban most 5910, és 115 milliárd jenre rontották. Az indoklás szerint a vállalat kilátásait rontja az erős jen.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!