szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A közösségi portál a Google főoldalát előzte meg, amely évek óta vezette a listát.

A közösségi portál a Google főoldalát előzte meg, amely évek óta vezette a listát. Az Experian Hitwise elemzése szerint a január és november közötti 11 hónapban a látogatások alapján a Facebook részesedése 8,93 százalék volt, míg a Google-é 7,19. A dobogó legalsó fokán a Yahoo! levelezési rendszere végzett 3,52 százalékkal, míg a negyedik a tavaly egy hellyel hátrébb ragsorolt YouTube lett 2,65 százalékos részesedéssel.

Az igazsághoz ugyanakkor hozzátartozik, hogy, ha az egyes cégek összes oldalának látogatását nézzük, akkor még mindig a Google vezet, amely így 9,85 százalékot hasít ki a piacból. A Facebook a már említett 8,93 százalékos részesedéssel második, a Yahoo! pedig 8,12 százalékkal harmadik.

Az Experian Hitwise elemzésében felhívja a figyelmet a piac fokozatos koncentrálódására. Míg 2009-ben a 10 leglátogatottabb oldalra az összes letöltés 21 százaléka irányult, addig tavaly ez az arány elérte a 33 százalékot.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!