Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A világ elsőszámú autógyártója tavaly az öreg kontinensen 781 157 gépjárművet értékesített, 11 százalékkal kevesebbet...
A világ elsőszámú autógyártója tavaly az öreg kontinensen 781 157 gépjárművet értékesített, 11 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban – tájékoztatta a Bloomberget Etienne Plas szóvivő. A Toyota piaci részesedése 2007 óta folyamatosan csökken Európában: az akkori 5,6 százalékról 2010-ben 4,4 százalékra csökkent.
Decemberben a japán autógyártó szalonjaiból (a Lexusszal együtt) 67 114 autót vittek el, 1,2 százalékkal kevesebbet, mint egy ével korábban. A kereslet visszaesésében a visszahívások is szerepet játszottak, amelyek tavaly több mint 8 millió Toyotát érintettek.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az utcán járva is észrevehető: az emberek arcára kiül a boldogtalanság. A magyar társadalom mutatói eddig sem voltak jók, de a választás előtti fékevesztett politikai kommunikáció végképp beteszi a kaput. Milyen „menekülőutat” keressen, aki nyomasztva érzi magát?
Bővül a hajnali és éjszakai közlekedés a vágányfelújításoknak köszönhetően.