Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Carrefour árbevétele a tavalyi negyedik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest 1,3 milliárd euróval, 27,1...
A Carrefour árbevétele a tavalyi negyedik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest 1,3 milliárd euróval, 27,1 milliárd euróra nőtt. Az elemzők szerint ebben nem kis része van a vállalat irányítását két éve átvevő Lars Olofssonnak, aki alacsonyabb árakkal és a korábbinál intenzívebb reklámmal igyekszik több vásárlót nyerni.
A befektetőknek tetszett az adat: a Carrefour árfolyama pénteken délelőtt 3 százalékos pluszban, hathetes csúcson is megfordult. A kurzus az év eleje óta 9 százalékkal emelkedett, a társaság piaci értéke jelenleg 22,8 milliárd euró.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az utcán járva is észrevehető: az emberek arcára kiül a boldogtalanság. A magyar társadalom mutatói eddig sem voltak jók, de a választás előtti fékevesztett politikai kommunikáció végképp beteszi a kaput. Milyen „menekülőutat” keressen, aki nyomasztva érzi magát?
Bővül a hajnali és éjszakai közlekedés a vágányfelújításoknak köszönhetően.