Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Európában akar nagyobb részesedésre szert tenni az eddig 5,1 százalékos dél-koreai Hyundai-Kia, bár a kontinens piacát egyelőre 23,2 százalékos részesedéssel a német Volkswagen uralta - írja a Bloombergre hivatkozva a Napi Gazdaság.
A kelet-ázsiai autógyártó elsősorban olcsóbb autókkal szeretné meghódítani az adósságválsággal küzdő Európát, a Volkswagen legnépszerűbb autójánál, a Golfnál az azonos méretű Hyundai i30-as 10 százalékkal olcsóbb is. Az európai igényeknek a Hyundai i40-es szedánt, és annak wagon változatát, valamint a Kia Optima szedán új verzióját, és a Cee'det kínálják.
Tavaly nyáron ennek megfelelően a Hyundai be is indította csehországi gyárában a harmadik gyártósorát, Szlovákiában pedig a Kia ebben a negyedévben indítja majd el a Sportage hobbiterepjárót és a Cee'det gyártó harmadik gyártósorát. A Hyundai az idén 9,6 milliárd dollárnak megfelelő összeget fektet üzemei korszerűsítésébe és a termékfejlesztésbe.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Gyakorlatilag azonban elhárult az akadály az augusztus 6-i eskütétel elől, bár vad ötletek is felbukkantak a halasztásra.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.