Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Európában akar nagyobb részesedésre szert tenni az eddig 5,1 százalékos dél-koreai Hyundai-Kia, bár a kontinens piacát egyelőre 23,2 százalékos részesedéssel a német Volkswagen uralta - írja a Bloombergre hivatkozva a Napi Gazdaság.
A kelet-ázsiai autógyártó elsősorban olcsóbb autókkal szeretné meghódítani az adósságválsággal küzdő Európát, a Volkswagen legnépszerűbb autójánál, a Golfnál az azonos méretű Hyundai i30-as 10 százalékkal olcsóbb is. Az európai igényeknek a Hyundai i40-es szedánt, és annak wagon változatát, valamint a Kia Optima szedán új verzióját, és a Cee'det kínálják.
Tavaly nyáron ennek megfelelően a Hyundai be is indította csehországi gyárában a harmadik gyártósorát, Szlovákiában pedig a Kia ebben a negyedévben indítja majd el a Sportage hobbiterepjárót és a Cee'det gyártó harmadik gyártósorát. A Hyundai az idén 9,6 milliárd dollárnak megfelelő összeget fektet üzemei korszerűsítésébe és a termékfejlesztésbe.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Felütötte a fejét az elégedetlenség a többnyire Brüsszel- és Ukrajna-ellenes, Trump- és Putyin-imádó erdélyi magyar közösségben is – már az Erdélyi Magyar Szövetség és az RMDSZ soraiban is. Miért indokolt a Fidesz retorikájával és eszközeivel küzdeni a Fidesz ellen? Kik alkotják a nagyváradi Tisza Szigetet?