Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Első tesztrepülésén, először szállt fel a franciaországi Toulouse-ban az európai repülőgépgyártó Airbus A350 típusú, nagy hatótávolságú, széles törzsű repülőgépe pénteken.
A 12 hónapos tesztfolyamat után, 2014 végén adhatják át az első A350-es gépet a Qatar Airways légitársaságnak.
A négyórásra tervezett pénteki tesztrepülésen hatszemélyes legénységgel, két tesztpilótával és négy fedélzeti mérnökkel szállt fel az MSN1 prototípus.
Az A350 három különböző méretben készül majd: az A350-800 270, az A350-900 314, az A350-1000 350 utas szállítására képes, háromosztályos kialakítás esetében.
Utóbbi típus maximális ülésszáma 440. A gép 70 százaléka készül majd könnyített súlyú anyagokból, ebből 53 százalék kompozit anyag. Az Airbus 25 százalékos üzemanyag-megtakarítást vár a Boeing hasonló típusához képest.
Az Airbus élőben közvetítette a felszállást, amelyet az alábbi videón lehetett követni:
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.