Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Új vendéglátó egységek – pékség és kávézó üzletek – nyílnak a GySEV magyarországi vasúti állomásain eXpresszó néven. A franchise rendszerben kiépülő hálózat első tagja a soproni pályaudvaron üzemel.
Mindazok, akik naponta igénybe veszik a vasúti közlekedést, éves szinten körülbelül egy hetet töltenek vonatra várakozással. Sokan az állomásokon isszák meg reggeli kávéjukat, vagy vásárolják meg napi élelmüket, innivalójukat. Ezért is nagyon fontos, hogy minden nagyobb állomás színvonalas ellátó egységekkel rendelkezzen. Az eXpresszó franchise hálózat alapítói szeme előtt az a cél lebegett, amikor megfoglamazták a koncepciójukat, hogy az utasok számára minél kellemesebbé tegyék a vonatra való várakozási időt – írja a Franchiseportal.
Az első eXpresszó látványpékséget és kávézót 2010-ben a soproni vasúti pályaudvaron adták át, amely azótai is vendégbarát árakon biztosítja termékeit, kellemes, barátságos környezetet biztosítva a betérők számára. Az eXpresszó termékpalettáján megtalálhatóak a friss szendvicsek, pékáruk, sütemények, kávé, üdítő és trafikáru. A gyors, zökkenőmentes kiszolgálás érdekében, munkatársak előre felkészülnek az egyes vonatok előtti „rohamra”, elősütnek, és igyekeznek professzionálisan, gyorsan kiszolgálni a betérő vendéget.
A GYSEV célja, hogy vasútvonalának nagyobb csomóponti pályaudvarain néhány éven belül eXpresszó látványpékség és kávézó várja, és tegye kellemesebbé az utasok napjait. Az egységek üzemeltetését franchise partnerek bevonásával valósítják majd meg.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.