Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Forma-1-ben anyagilag igencsak felértékelődött "névadó szponzor" pozíciójában tér vissza a királykategóriás autóversenyzésbe a Martini. Tessék szokni: Martini Williams F1 Team.
Az f1-live számolt be róla először, hogy az utóbbi években meglehetősen harmatos teljesítményt nyújtó, de az idei szezonra szakembergárdában és tervekben igencsak megerősödő Williams istálónál talált meghallgatásra a Martini ital gyártójának az az óhaja, hogy a Forma 1 főtámogatójaként lépjen be a szériába.
A Martini számára ez egy visszatérés, a Diário Motorsport jelentése szerint a több mint 150 éves márka ezzel a jubileumi comeback-kel ünnepeli az új partneri megállapodását. A Williams csapat (igaz, csak animáltan) de bemutatta az idei autóját - egyelőre azt lehet róla tudni, hogy hangyász orra lesz, és alapvetően williams-es sötétkék marad a festése. Hogy mennyire passzol majd a Martini autósportban szokásos színeihez?
Íme egy koncepcióautó (Porsche 918) Martini Racing "színűre" pingálva.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.