szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Másfél évtized után megújul a Tesco első áras sajátmárkás termékválasztéka, a Tesco Value. A termékcsalád minden tagja teljes körű felülvizsgálaton esett át, melynek során nemcsak a termékek csomagolása, kiszerelése újult meg, de minőségi szempontból is átfogó ellenőrzésre került sor. Az új választékot a vásárlók is tesztelték és véleményezték, így az ő jóváhagyásukkal került a polcokra a több mint 300 Tesco Value termék. Ha mégsem tetszik, vissza lehet vinni és a visszaadják a vételárat.

Az új Value termékválaszték kialakítása, a márka megújítása 2013 őszén, teljes körű piaci felülvizsgálat keretében kezdődött. Azóta ellenőrizték minden Value termék minőségét, összetételét, kiszerelését, a piaci viszonyokat, és azt, hogy az adott terméket mennyire és miért szerették vagy kedvelték kevésbé a vásárlóink. A vizsgálat és az eredmények alapján mindösszesen csak 11 termék összetételén kellett módosítani a vásárlói és a minőségi elvárásoknak megfelelően, s változott bizonyos termékek kiszerelése is. Ezen felül teljesen megújult a termékek csomagolása; a márka frissebb vidámabb arculatot kapott.

A Tesco Value választék 320 termékből áll Magyarországon, így a babtól a kenyérig, a tejtől a tojásig, a készételektől a gabonapelyhekig minden alapvető termék megtalálható a kínálatban. A márka és a termékek megújulása nemcsak Magyarországon, hanem a közép-kelet európai régió mind a 4 országában, azonos ütemben, egy időben ment végbe, s összesen 536 terméket érintett.

Az új választék minden elemét vásárlók tesztelték, s csak az ő jóváhagyásuk után kerülhettek a polcokra. Ráadásul a termékek megbízható, hosszú távú szállítói kapcsolatok eredményeként születtek. Ha a fogyasztó valamiért elégedetlen a termékkel, nem ízlik neki, vagy esetleg a minőségét kifogásolja, akkor minden indoklás nélkül visszahozhatja áruházunkba, s visszakapja a termék teljes vételárát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!