Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Nestlé állítja, hogy sokkal kevesebb cukorral is lehet csokoládét csinálni, és még az íz sem változik.
Teljesen új technológiát találtak fel a Nestlénél a csokoládéba kerülő cukor előállítására. Ha a tervek megvalósulnak, akkor a mostaninál 40 százalékkal kevesebb cukor kerülhet a csokikba, úgy, hogy az íz nem fog megváltozni. A cél az, hogy gyorsabban lebomló cukrot állítsanak elő, ebből ugyanis már elég volna kevesebbet beletenni a csokiba, hogy ugyanazt az ízt érezzük. A technológiát most próbálják levédetni, és ha minden a cég tervei szerint alakul, akkor 2018-ban kezdhetik a gyártást.
Nem meglepő, hogy amikor csokit eszünk, legnagyobb részben cukrot fogyasztunk, ez változhat drasztikusan néhány év múlva. A pontos szám termékenként változik, de a tejcsokoládék nagyjából félig cukorból állnak, a fehér csokiban pedig ennél is több, 60 százalék körüli a cukor aránya. Vannak olyan csokoládék is, amelyekben ennél jóval kevesebb a cukor, de ezek a legkeserűbbek, ezért nem is annyira népszerűek, mint azok, amelyeket teletömnek cukorral.
Azt persze nehéz előre jelezni, milyen hatása lehet annak, ha forgalomba kerül a kevesebb cukorral gyártott csokoládé. Az sem kizárt, hogy épp ez fog nagyobb elhízáshoz vezetni: az emberek nyugodt szívvel vesznek belőle többet, hiszen megírták az újságokban is, hogy milyen egészséges.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.