Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A BKV saját maga képezné ki az új sofőröket.
Havonta két-három villamosvezető munkaviszonya szűnik meg, ezért hiány van a BKV-nál – írja a Világgazdaság. A lap cikke szerint jelenleg 880 fő dolgozik ebben a munkakörben a fővárosban, és a BKV saját képzésben próbálja biztosítani az utánpótlást.
A tanfolyam, amely ingyenes, 6-7 hónapig tart, és a villamosvezetők piaci információk alapján nettó 160 ezer forint körül vihetnek haza havonta. A BKV a friss alkalmazottakat két évre kötné magához a tanulmányi szerződéssel.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.