Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A MÁV egy külsős cégnek adta ki a pénz behajtását.
A Közbeszerzési Értesítő mai számából kiderül, hogy a MÁV eladta azoknak a pénzeknek a beszedési feladatát, amelyeket a bliccelőktől ő maga nem tudott behajtani. Hivatalosan: a vasúti utazásokhoz kötődő, az utazási szabályok megszegéséből származó, természetes személyekkel szemben fennálló követeléseket értékesítette.
A tendert a Delta Faktor Pénzügyi Zrt. nyerte, ami azt jelenti, hogy az eddig be nem hajtott követeléseket ez a cég szedheti majd be. A tender a 2007. július 1 és 2012. december 31. időszakra vonatkozik, és a szövegből kiderül, hogy ez idő alatt 435 ezer 797 darab „utasleadási lap”, azaz bliccelést megörökítő dokumentum keletkezett.
A teljes követelés tartalmazza a menetdíjakat, a pótdíjakat, 30 napon túl lejárt követelések esetén az emelt pótdíjakat, a kezelési költséget, a postaköltséget és a késedelmi kamatot is.
Mindez összesen 7 milliárd 658 millió forintra rúg.
Vagyis a számok azt mutatják, hogy a kérdéses időszakban
naponta átlagosan 217 bliccelő nem fizette be a pótdíjat,
ami elég nagy számnak tűnik.
A nyertes 225 millió forintért vette meg a 7,66 milliárd forint behajthatóságát.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.