Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nem kerültek sorra a check-in pultoknál az utasok, így a repülőtéren hagyták őket.
Több utas is úgy maradt le a Wizz Air London-Luton és Budapest járatáról vasárnap esti járatáról, hogy az indulás előtt már két órával, vagy még korábban kiértek a repülőtérre.
Az Airportál cikke szerint az utasok egyszerűen nem kerültek sorra a check-in, illetve poggyászfeladó pultoknál. Az Index szerint kb 35 magyar maradt a reptéren.
A légitársaság megerősítette a Airportál információit és azt közölte, hogy belső vizsgálatuk szerint a földi kiszolgáló cég felelős a történtekért. A Wizz Air azt is hozzátette, hogy teljes felelősséget vállalnak a történtekért, ugyanakkor szerintük nagy terhet rónak rájuk a folyamatosan változó járványügyi korlátozások és annak az ellenőrzése, hogy az utasok ezeknek megfelelnek-e. "Ez a folyamat pedig számos esetben hosszas sorbanállást okozhat a beszállópultoknál" – írták.
A légitársaság közölte, hogy az érintett utasok, amennyiben igénylik, térítésmentesen átfoglalhatják a jegyüket egy másik járatra, vagy visszatérítik számukra a jegyár 100 százalékát. Ezen felül 250 eurós kompenzációban is részesülnek, amelyhez a kérelmet az oldalukon nyújthatják be.
(Képünk illusztráció)
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.