Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A befektetést a Seon kapja, amely egy csalásmegelőzéssel foglalkozó magyar startup.
A magyar piacon rekordnak számító, 94 millió dolláros (azaz kb. 32 milliárd forintos) befektetést kapott egy csalásmegelőzéssel foglalkozó magyar startup, a Seon – közölték kedden.
A Seon a szolgáltatók és végfelhasználók számára képes nagyszámú online interakcióból észrevétlenül kiszűrni a visszaéléseket. A cég megoldását olyan ismert vállalatok haszálják, mint a KLM, az Air France, a Revolut, a NuBank és a Patreon. Alapítása óta a Seon több mint 5000 ügyfél 1 milliárd tranzakcióját vizsgálta át, 50 millió eurónyi potenciális kárt megelőzve ezzel.
A mostani befektetők között van a PortfoLion, a meghatározó európai befektetőként számontartott Creandum, valamint az Institutional Venture Partners (IVP), amely az amerikai piac egyik meghatározó szereplője; befektetőként olyan cégekkel dolgozott már együtt, mint a Twitter, a Snapchat, a Dropbox vagy a Netflix.
A mostani, 94 millió dolláros finanszírozást a Seon a tervek szerint észak-amerikai jelenlétének további erősítésére, latin-amerikai, a kelet-ázsiai és csendes-óceáni térségekben való terjeszkedésre fordítja.
A cég tavaly valamennyi fontos régióban kiemelkedő eredményeket produkált a közlemény szerint.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.