Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Egy nap többet költenek, mint egy magyar cég egy hónapban.
A kínai kiskereskedő cég megkerülhetetlen lett, amit jól mutat az, hogy az interneten böngészve szinte bárhol beléjük futhatunk. A Temu térnyeréséről és annak okairól itt írtunk bővebben:
Persze annak, hogy mindig szembejönnek a hirdetései, igen egyszerű oka van: a Temu csak a Metán (ez a Facebook-anyacége) 1,7 milliárd dollárt költött 2023-ban (forintban kifejezve közel 620 milliárd), az egész éves büdzsé pedig elérhette a 3 milliárd dollárt is.
A Growww Digital nemrég saját kutatásában pedig arra jutott, hogy Magyarországon egy online Temu-hirdetés átlagosan 75 százalékban jött fel egy adott termék vagy termékkategória keresésénél a felhasználó képernyőjén. Összehasonlításképp: egy átlagos magyar e-kereskedőnél ez az arány 40-50 százalék.
Ezzel kapcsolatban a digitálismarketing-ügynökség megjegyzi, hogy nagyjából 60 százaléknál van az a határ, ahol még éppen megéri ilyen intenzitással futtatni a kampányokat. Vagyis, a Temu e feletti aránya azt jelzi, hogy mínuszos kampányokat futtatnak, és jelenleg az elsődleges céljuk a vevőszerzés, nem pedig a profitszerzés. Mindez pénzben kifejezve: a Temu jelenleg bevállalja, hogy szállításonként kb. 10 eurót, egy-egy átlagos megrendelésen pedig összesen 20-30 eurót bukik.
Ennek is köszönhető, hogy a Temu tavaly decemberben egy átlagos napon 25-ször annyit költött online reklámokra, mint egy közepes méretű (kb. egymilliárd forint éves forgalmú) magyarországi webshop – másképp fogalmazva szinte egy nap alatt annyit, mint más egy hónap alatt. Mindez azt is jelenti, hogy a kínai kereskedő az év utolsó hónapjában a számítások szerint félmilliárd forintot is elkölthetett a magyar weben.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Élhetnek-e együtt valaha az izraeliek és a palesztinok? Mit gondol egy izraeli katona arról, akik nem akarják a gázai háborút? Földes András izraeli videóriportja erre is rákérdez, és azt is megmutatja, hogy milyen háború zajlik maguk az izraeliek között.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Az ukrán dróntámadások pedig az orosz polgárok türelmét is tesztelik.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.