szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyelőre folytatják a Szoboszlai Dominikkel közös reklámozást – írta meg kérdésünkre a McDonald’s.

A magyar válogatott játékosai már a nyári szünetüket töltik, de a reklámértékük azért még így is megmaradt, hiába búcsúzott a csapat a csoportkör után az Európa-bajnokságból. Az idei Eb egyik legnagyobb marketinges dobása az volt, hogy a McDonald’s Szoboszlai Dominikkel reklámozta az új menüjét. És ezen az sem változtat, hogy a válogatott már nincs ott az Eb-n.

A Domi mekis kedvence menü továbbra is marad a kínálatban – írta meg kérdésünkre a McDonald’s. Hogy pontosan meddig lehet ezt az éttermekben megtalálni, arról egyelőre annyit közöltek, hogy visszavonásig vagy a készlet erejéig marad.

Megkérdeztük azt is, hogy mennyire fogy ez a menü, de erről nem adtak ki információt.

A Szoboszlaival hirdetett menüt mi is teszteltük, és az ítéletünk az volt: nem rossz, de csak ettől nem lennénk mekirajongók.

Kihagyott ziccer vagy bombagól? Megkóstoltuk Szoboszlai mekis menüjét

Szoboszlai Dominiket szerezte meg reklámarcának a magyar McDonald’s, mi pedig a piacra dobás napján kipróbáltuk a vele hirdetett menüt, miközben focis hasonlatokat gyártottunk. Elsőre furcsa ötletnek tűnt az ízek kombinációja, aztán a végeredmény annyira nem is lett rossz, de csak ettől nem lennénk mekirajongók.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!