Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egyelőre folytatják a Szoboszlai Dominikkel közös reklámozást – írta meg kérdésünkre a McDonald’s.
A magyar válogatott játékosai már a nyári szünetüket töltik, de a reklámértékük azért még így is megmaradt, hiába búcsúzott a csapat a csoportkör után az Európa-bajnokságból. Az idei Eb egyik legnagyobb marketinges dobása az volt, hogy a McDonald’s Szoboszlai Dominikkel reklámozta az új menüjét. És ezen az sem változtat, hogy a válogatott már nincs ott az Eb-n.
A Domi mekis kedvence menü továbbra is marad a kínálatban – írta meg kérdésünkre a McDonald’s. Hogy pontosan meddig lehet ezt az éttermekben megtalálni, arról egyelőre annyit közöltek, hogy visszavonásig vagy a készlet erejéig marad.
Megkérdeztük azt is, hogy mennyire fogy ez a menü, de erről nem adtak ki információt.
A Szoboszlaival hirdetett menüt mi is teszteltük, és az ítéletünk az volt: nem rossz, de csak ettől nem lennénk mekirajongók.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.