Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Mi a különbség a magyar vásárló és a turista között? Mire figyeljünk, ha külföldön próbálnánk szerencsét az itthon már befutott cégünkkel? Hol van a határ a különleges és a túl elvont között, ha alapanyagokról van szó? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ Dormán Péterrel üzleti podcastunk új évadjának első részében.
Negyedik évadját kezdi a Mérlegen, a HVG üzleti podcastja, ahol továbbra is sikeres magyar vállalkozókkal beszélgetünk arról, hogyan építették fel saját cégüket, és mit tanácsolnának azoknak, akik most vágnának bele.
Az első részben Dormán Péterrel, a Freyja – the croissant story társalapítójával és vezető pékjével beszélgetett Galicza Dorina és Dzindzisz Sztefan a tökéletes receptről, arról, hogy mégis mi kerül egy kézműves péksüteménybe, amitől annyi az ára, amennyi és mik a legnagyobb kihívások abban az esetben, ha külföldön indítanánk vállalkozást.
De a műsor elején szó esik arról is, hogyan tudja rémálommá tenni a munkáltató a felmondást, hogyan tör be a TikTok a marketingbe, és miért jó egyedül beülni egy étterembe.
Iratkozzon fel a Mérlegen csatornájára itt: Spotify, Apple Podcasts
Vagy kövesse és hallgassa meg a HVG Podcastok műsorait az alábbi platformok bármelyikén: Spotify, Apple Podcasts, SoundCloud, YouTube
Váltsd velünk valóra – a műsort a Raiffeisen Bank támogatja.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.