Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az árrésstop és a kiskereskedelmi különadó ellenére csökkentette veszteségét a Tesco, de így is a második évet zárta veszteséggel.
Zsinórban második évét zárta mínuszban a Tesco Magyarországon, ez a cég frissen közzétett beszámolójából derül ki. Az angol hátterű áruházlánc pénzügyi éve februárral zárult, 12 hónap alatt 10,5 milliárdos veszteséget hoztak össze – tavaly még 21,5 milliárd volt a mínusz.
A Tesco bevételei és kiadásai is nőttek tavaly óta. Az áruházaik forgalma 750 milliárd forint volt az előző évi 722 milliárd után. Az anyagi ráfordítások 641 milliárdról 653 milliárdra, a személyi költségek 47-ről 50 milliárdra emelkedtek – utóbbi annak ellenére, hogy a személyi állomány 8386 főről 8256-ra csökkent.
A veszteségből azonban annak ellenére sikerült faragnia a Tescónak, hogy még a tavalyi 25 milliárd forintnál is több, 28 milliárd forintnyi kiskereskedelmi különadót fizetett be. További nehézséget okozott a márciusban bevezetett árrésstop, amelyről a cég vezérigazgatója korábban azt mondta, havi szinten egymilliárdos mínuszt jelent az áruházláncnak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.