Tetszett a cikk?

A legkönnyebb módja, hogy az egyszeri pilóta Gripent láthasson az, ha nem jelentkezik be a rádióba a magyar légtér felett. A Kecskemétről startoló vadászrepülők percek alatt a levegőben vannak és földre parancsolják a légtért sértőket.

Hideg az aszfalt a kecskeméti Szentgyörgyi Dezső Repülőbázison
Stiller Ákos

 

Itt állomásoznak a magyar Gripenek
Stiller Ákos

 

Olaszországból érkezik a riasztás, ha nem tudják felvenni a kapcsolatot a magyar légtér felé tartó géppel
Stiller Ákos

 

Gyorsan reagálnak
Stiller Ákos
Pár perc alatt indulásra készek a Gripenek
Stiller Ákos
A magyar légtér átlépése után 3-4 percel már egy Kecskemétről indult Gripen integet be az ablakon
Stiller Ákos
Halálcsillag a gúnyneve az irányító toronynak
Stiller Ákos
A Gripenek a legendás Mig-29-eseket váltották
Stiller Ákos
Még orosz a műszerfal
Stiller Ákos
A Mig-29-esek eladók, idáig még nem sikerült vevőt találni rájuk
Stiller Ákos
A Mig 29-el együtt az L-39, főleg oktatási célokat szolgáló kétüléses gépet is kivonták a forgalomból - a katonák nagy bánatára
Stiller Ákos
Több AN-26-os is állomásozik Kecskeméten
Stiller Ákos
Az AN-26 pilótafülkéje belülről
Stiller Ákos
Stiller Ákos
Elsőbbségadás kötelező
Stiller Ákos
Stiller Ákos
Több száz jelentkezőből választották ki a Gripenek pilótáit
Stiller Ákos
Szemüveg, kontaktlencse és szemműtét kizárva. Magassági korlát van, és komoly terhelést is el kell tudni viselniük
Stiller Ákos
Vendéglátó egység a repülőtéren kívül
Stiller Ákos
Múltat idéző repülőgép a repülőtéren belül
Stiller Ákos

 

Kövessenek minket a Facebookon is!