szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A kormány immár a harmadik vagy negyedik megszorítócsomagját jelenti be azóta, hogy 2010 őszén Matolcsy György még 7 százalékos gazdasági növekedést vizionált 2014-re, ez a mostani csomag pedig tényleg fájni fog, mert szinte mindenkit érint - írja a Véleményvezér keddi cikkében, amely szerint mindez egy ember mániája miatt történik így.

A Fidesz megmaradt támogatói jól teszik, ha rögzítik magukban: erre a csomagra az égvilágon semmi szükség nem volna, ha Orbán Viktor nem hinne szinte vallásosan az egykulcsos adó üdvözítő erejében - írja cikkében a Véleményvezér.

A csomag valódi erejét így az újabb sarcok bevezetése adja, jelen esetben főként a tranzakciós és telefonadó, továbbá a már egyszer beharangozott, de végül meg nem valósult e-útdíj - idézi fel a tegnap bejelentett csomag tartalmát a szerző.

Ám, teszi hozzá, ami a kiadási tételeket illeti, fogalmunk sincs, miként lehetne még 40 milliárdot spórolni a gyógyszerkasszán és az államigazgatásból lefaragni szándékozott 45 milliárd forint forrása hasonlóan bizonytalan.

A Széll Kálmán-terv 2.0 nagyon jelentős terheket tesz a magyar társadalomra, miközben az ország fejlődése szempontjából kontraproduktív hatású cselekvésre készteti a gazdasági szereplőket - írják, hozzátéve, mindez már nem az „elmúltnyolcév" bűne.

David Lynch tíz nagy dobása – egy nem létező Star Wars-filmmel

David Lynch tíz nagy dobása – egy nem létező Star Wars-filmmel

A legdrágább és legnagyobb Dacia: beárazták az új Bigstert

A legdrágább és legnagyobb Dacia: beárazták az új Bigstert

Egy magyar férfi két kocsi között, a kábelekbe kapaszkodva „utazott” egy nagy sebességű német vonaton

Egy magyar férfi két kocsi között, a kábelekbe kapaszkodva „utazott” egy nagy sebességű német vonaton

A Mercedes vezére, a legnagyobb európai autós lobbi elnöke szerint újra kell tárgyalni a CO2-kvótákat

A Mercedes vezére, a legnagyobb európai autós lobbi elnöke szerint újra kell tárgyalni a CO2-kvótákat