szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az internetes kereső- és tartalomszolgáltatások egyik vezető cége, az amerikai Yahoo 38 százalékos romlásról számolt be üzleti éve legutóbbi negyedében.

A Yahoo a netes reklámköltések gyengülésére, illetve bizonyos átalakításokra hivatkozott, amelyeket elszámolási rendszerében hajtott végre. A cég arra számít, hogy folyó negyedik negyedévi forgalma nem jelez majd javulást.

A harmadik negyedéves eredmény 158,5 millió dollár lett, a könyvelési módosítások nélkül viszont elérte volna a 235 milliót - közölte a cég. A Yahoo weboldalát látogatók száma ugyanakkor az elmúlt évnegyedben egy százalékkal nőtt. Árbevétele is nőtt 19 százalékkal 1,58 milliárd dollárra a 2005. harmadik negyedévi 1,33 milliárd dollárról.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

Internetes telefonszolgáltatást indított a Yahoo

A Google első számú riválisa is elindította saját IP-alapú telefonszolgáltatását, amelyet a Yahoo üzenőszoftverjén keresztül érhetnek el a felhasználók, de akár vonalas számokat is hívhatnak vele.

hvg.hu Tech

Még mindig a Yahoo! a legnagyobb márka az interneten

A Nielsen NetRatings közzétette a leglátogatottabb weboldalak listáját, amelynek élén minden várakozással ellentétben még mindig a Yahoo áll az első helyen, méghozzá elég nagy fölénnyel az MSN és a Google előtt.

hvg.hu Tech

A Yahoo! áldását adta Allahra

A keresőportál visszavonta korábbi tiltását, melynek értelmében a felhasználók nem regisztrálhatták magukat Allah néven a különböző szolgáltatásokra.