szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Tíz főig ingyenes, és ha beválik, azon felül sem számít drágának az az online szolgáltatás, amellyel minden munkahelyi ügyet egyetlen oldalon intézhetünk és beszélhetünk át.

Az egymástól távol, vagy otthonról dolgozóknak különösen, de az egy irodában ülők számára is hasznos szolgáltatás lehet az Igloo, amely egy cég munkamenetét egy oldalra viszi, minden fontos információval és dokumentummal együtt. Kis cégeknek különösen érdemes kipróbálni, hiszen 10 főig ingyenes, azon felül pedig személyenként 12 dollárba kerül havonta. Ha mindenkinek tetszik, akkor ezentúl ezen az oldalon lehet intézni mindent.

Igloo

A regisztráció után megjelenik a menüsor, amelyből jól látszik, hogy az Igloo mi mindenre jó. A blog opcióval a munkatársak között közérdekű híreket oszthatunk meg, a közös naptárral mindenki látja a fontos események dátumait, illetve megválasztható, hogy az eseményekre kiket hívunk meg. A File opcióval természetesen a dokumentumok oszthatóak meg egymással, a fórumokon egyes témákat és projekteket lehet átbeszélni chatszerűen, a mikroblog lehetőség pedig olyan, mint egy munkahelyi Facebook-csoport, amely lazább hangvételű is lehet. A Tasks menüponttal a feladatokat lehet felírni, infókkal ellátni, és megadni, hogy mely személyekhez tartozik, a Wiki-oldalon pedig minden olyan fontos információ elhelyezhető, amely bármikor jól jön a munkatársak számára.

A Spaces révén több közösséget, vagy akár több céget is bevonhatunk, a People funkcióval pedig kezelhetjük a jogosultságokat és hogy ki milyen feladatokban, projektekben vegyen részt vagy ki milyen dokumentumokhoz férhessen hozzá. Mindezt egy modern, remekül átlátható felületen kapjuk, ráadásul mobilon is kezelhető, hiszen ingyenes androidos és iPhone-os alkalmazása is van.

Ha ez érdekes volt, hasonlókért lájkolja a hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!